Texterna blir mer avancerade

Men ändå blir det fel. Inte sagt att denna text kommer från en scammare men person påstås kunna svenska fast texten är översatt från engelska. Kolla särskilt vid de markerade ställena. De har glömt ett mellanslag efter punkten och datorn klarar inte av att översätta de orden. Ordet "raised" för en helt fel översättning. Inga svenskkunskaper här inte.


Jag söker en seriös relation (ingen lek-spelare) för att samtala och dela gemensamma intressen med och att jag inte menar kudde prata! Om du är mogen och uppriktiga, förhoppningsvis har vi mycket att dela och tid för att undersöka möjligheterna till en meningsfull relation. Jag tror att skratt är ett sätt att uppskatta våra många välsignelser så du vara dig själv och visa mig värme i hjärtat och förhoppningsvis .... kan bara ta tid att ta reda på vad vår framtida innehar. Vi har alla vår del av frågor, men vi kan verkligen få passera allt. Jag vet att två personer tillsammans är inte lätt, och verkligen behöver lite teknik. Eftersom vi är födda i olika familjer och öka i olika levande stil, så jag tycker att respekt är mycket important.Life är kort, när vi har en chans tillsammans kan njuta av och jag tror att skratt är mycket viktigt, hela tiden alltför allvarliga är inte roligt. Jag tror på ärlighet och respekt, så om du bara letar efter sexuella eller du är en gift man, ska du inte bry sig. Tack you.May att vissa av er tror att jag menar, men jag är inte, jag är en lätt väg person, och jag skrattar hela tiden. Om du godkänner det jag säger då att ge mig några svar. Tack för att kontrollera min profil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0