Scammare (27-åriga) No.2



ptichca123
Senast aktiv: 2009-03-15 21:50
Kön: Kvinna
Ålder: 27 år
Land: Sverige
Län: Blekinge
Kommun: Sölvesborg
Civilstånd: Singel
Kontakta mig Kontakta mig Flirta Flirta Lägg till i favoriter Lägg till i favoriter  
 
Allmänt
Stjärntecken:Vädur
Barn:Nej
Dricker:Nej
Röker:Nej
Bakgrund
Etnisk bakgrund:Europeisk
Religion:Kristen
Yrke:Kultur/media
Utbildning:Gymnasium
Språk:Svenska
Språk två:Engelska
Utseende
Hårfärg:Cendré
Kroppstyp:Medel
Längd:166 - 170 cm
Ögonfärg:Brun
Intressen
Allmänt:Dans, Matlagning, Religion, Shopping
Musik:Dans, Pop
Sporter:Tennis / Racketsporter, Golf, Yoga
Övrigt:Natur / Friluftsliv
Om den jag söker
Kön:Man
Ålder:Mellan 30 och 48
Typ av förhållande:Aktivitetspolare, Vänskap, Giftermål, Romans
 

 
Om mig själv
Jag är lugn, kvick, mjuka, lojala, kultur, anständig och ärlig kvinna. Jag har många fritidsintressen: att delta i dans, sport, samla antika mynt, matlagning, rekreation i naturen. Jag tar livet av kvinnan tillhör alla på allvar. Jag är administratör. Jag har några vänner. Jag har inga män. Jag har en bra familj. familjen bor i: Jag, min bror, syster, mor.

 

 
Om den jag söker
Jag söker en man, en bra, gedigen, omsorg, tyst, kulturella, ärlig.
Jag behöver en man för seriös relation. vad som skulle vara hans barn. upp med sin familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0