"Paseli"



Denna profil är lite annorlunda, då de hade besökt min profil. Fick sedan en "flirt". Jag svarade på den. Fick sedan ett svar om att skriva direkt på vanlig mail. Fick nästa dag en ny "flirt" (tydligen blandat ihop alla sina flirtar). Svarade och undrade var hon bor. Fick då detta långa brev. Finns svaret där??? Som ni ser så har en dator översatt texten från engelska. Påstår sig kunna svenska men vill kommunicera på engelska. Det ryska dator programmet översätter ordet "height" med "tillväxt". Det ser man ofta. Det är tydligen lite dålig engelska också för vissa ord förstår inte översättningsprogrammet.

Hej, alskling XXXX! Jag var glad att hora fran dig igen. Hur mar du?
Hoppas allt ar OK. I denna skrivelse kommer jag att forsoka beratta mer
om min livsstil. Jag gillar musik, lasa, filmer mycket. Jag ofta
traffa mina vanner. Ibland kan vi ga pa bio eller pa teater.
Men ibland foredrar jag bara att stanna hemma, att lasa en intressant
bok eller bara titta pa TV. Jag ar fortjust i sprak, jag hade en kurs i
Engelska och svenska pa universitetet sa jag talar det snarare flytande. I
vilja besoka en sporthall. Jag arbetar 2 ganger i veckan pa aerobics.
Jag har smeknamn ar Rega. Du kan ocksa mig sa att namnet. Och gor du
har nagra hobbies, vad har du gillar och ogillar? Och mer ar det en
lite om sig sjalv pa min tillvaxt pa 171 centimeter och vikt 53
kg. I mycket energisk person, med humor. Och i
nutria Jag ar mycket omhet, och nagon gang ska jag ge alla omhet
till min favorit: s person. Du vet, jag bestamde mig for att anvanda tjansten i
Internet eftersom jag har en drom att skapa en familj. Tyvarr jag
kunde inte hitta en man har i min conthry. De bryr sig inte om
deras kvinnor och jag drommer om en alskade och omhandertagna mannen. Jag skulle ge
honom all min karlek och omhet i gengald. Tja, jag kommer nara har for
nu.Om du vet engelska Jag vill kommunicera med dig pa engelska. Vantar otaligt
pa nasta brev. Ha en bra dag. KRAM.
Regina








Fick jag reda på var hon bor??? Nej, just det. Långt brev men inte svar på mitt.

Kommentarer
Postat av: best anti aging serum

see here for the best vitamin c serum for face available


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0