Ny omgång scammare (27-åriga) No.1


Nemoy111
Senast aktiv: 2009-03-15 21:33
Kön: Kvinna
Ålder: 27 år
Land: Sverige
Län: Norrbotten
Kommun: Jokkmokk
Civilstånd: Singel
Kontakta mig Kontakta mig Flirta Flirta Lägg till i favoriter Lägg till i favoriter  
 
Allmänt
Stjärntecken:Vädur
Barn:Nej
Dricker:Nej
Röker:Nej
Bakgrund
Etnisk bakgrund:Europeisk
Religion:Kristen
Yrke:Industri
Utbildning:Gymnasium
Språk:Engelska
Språk två:Svenska
Utseende
Hårfärg:Grått
Kroppstyp:Medel
Längd:166 - 170 cm
Ögonfärg:Nötbrun
Intressen
Allmänt:Matlagning, Religion
Musik:Alternativ, Pop
Sporter:Tennis / Racketsporter, Yoga
Övrigt:Natur / Friluftsliv
Om den jag söker
Kön:Man
Ålder:Mellan 30 och 49
Typ av förhållande:Aktivitetspolare, Vänskap, Giftermål, Romans
 

 
Om mig själv
Jag är lugn, kvick, mjuka, lojala, kultur, anständig och ärlig kvinna. Jag har många fritidsintressen: att delta i dans, sport, samla antika mynt, matlagning, rekreation i naturen. Jag tar livet av kvinnan tillhör alla på allvar. Min familj består av mig, mamma, bror, syster. arbete som administratör. Jag har många goda vänner.

 

 
Om den jag söker
Jag söker en man, en bra, gedigen, omsorg, tyst, kulturella, ärlig.
Jag behöver en man för seriös relation. vad som skulle vara hans barn. upp med sin familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0