Hoppsan, där var den 3:dje scammaren



Ja, fast sannolikt är det samma scammare med 3 olika profiler. Ska se om jag hittar fler.

krasotka1978
Senast aktiv: 2009-03-15 20:31
Kön: Kvinna
Ålder: 31 år
Land: Sverige
Län: Norrbotten
Kommun: Jokkmokk
Civilstånd: Singel
Kontakta mig Kontakta mig Flirta Flirta Lägg till i favoriter Lägg till i favoriter  
 
Allmänt
Stjärntecken:Vattuman
Barn:Nej
Dricker:Nej
Röker:Nej
Bakgrund
Etnisk bakgrund:Europeisk
Religion:Kristen
Yrke:Reklam
Utbildning:Högskola/universitet
Språk:Engelska
Språk två:Svenska
Utseende
Hårfärg:Brunt
Kroppstyp:Medel
Längd:171 - 175 cm
Ögonfärg:Blå
Intressen
Allmänt:Film / Bio, Konst / Hantverk, Museum / Gallerier, Shopping
Musik:Country, Klassisk / Opera, Jazz
Sporter:Tennis / Racketsporter, Golf
Övrigt:Trav
Om den jag söker
Kön:Man
Ålder:Mellan 30 och 60
Typ av förhållande: 
 

 
Om mig själv
Jag ar ganska bra tjej, jag vill skapa en familj med en man som alskade mig och inte nar det inte ar lurade!

 

 
Om den jag söker
Jag vill hitta en man som alskade mig och var alltid med mig, att vi hade en lycklig familj och vi var alltid tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0