Fallet "sungirl7272"



Ytterligare en som fiskat e-post adress och som bor i Sverige (?) och pratar svenska. Har genom 3 brev frågat var i Sverige hon bor och får dessa svar.....
Jämför gärna tidigare kännetecken som ordet "height" som får det svenska ordet "tillväxt" och problemet med avsaknad av mellanslag som gör att översättningsprogrammet inte förstår ordet. Puh, vilken följetong....


Brev 1

Hej!Jag ar mycket glad att du lagt marke till mig. Deliriously glad over att ni valde mig for att skriva.
Det glader mig att inse att det finns manniskor pa marken, jag blev intresserad.
Jag vill skriva lite om dig sjalv. Mitt namn ar Maria, min 31 ar. . Min tillvaxt 168 cm, vikt 58 kg.
Jag utexaminerades fran Teachers Training Institute. Jag arbetar i skolan vandrarhem co imbecill barn.
Jag ar romantisk, blygsam, anstandigt, attraktiva, enkla, karleksfulla hem coziness kvinna.
Jag har en vacker pjas eftersom jag alskar sport.
I sin fritid lyssnar pa klassisk musik, jag alskar husdjur.
Pa internet bestamde jag mig for att hitta mannen for allvarliga relationer med syfte att skapa en stark snava sammansvetsat karleksfull familj.
Jag hoppas att ni ocksa allvarligt for dating. Jag vantar ivrigt pa
ett svar.Maria!
 



Brev 2

Jag ar mycket glad att du lagt marke till mig. Deliriously glad over att ni valde mig for att skriva.

  Det glader mig att inse att det finns manniskor pa marken, jag blev intresserad.

Jag vill skriva lite om dig sjalv. Mitt namn ar Maria, min 31 ar. . Min tillvaxt 168 cm, vikt 58 kg.

  Jag utexaminerades fran Teachers Training Institute. Jag arbetar i skolan vandrarhem co imbecill barn.

  Jag ar romantisk, blygsam, anstandigt, attraktiva, enkla, karleksfulla hem coziness kvinna.

  Jag har en vacker pjas eftersom jag alskar sport.

I sin fritid lyssnar pa klassisk musik, jag alskar husdjur.

Pa internet bestamde jag mig for att hitta mannen for allvarliga relationer med syfte att skapa en stark snava sammansvetsat karleksfull familj.

Jag hoppas att ni ocksa allvarligt for dating. Jag vantar ivrigt pa ett svar.


Brev 3

Hej! Jag ar mycket glad att du lagt marke till mig. Deliriously glad over att ni valde mig for att skriva. Jag ar glad over att nagon mig zametil.Spasibo for ditt brev, jag ar mycket glad over att du svarade mig. Skicka mig din bild skulle jag vara lycklig. I detta brev vill jag beratta lite om sitt arbete.

Pa jobbet fick jag mycket trott. Sedan arbetar med gatubarn kraver mycket talamod och anstrangning, men idrotten efter bra arbete hjalper till att slappna av.

Jag jobbar fran klockan 8 pa morgonen. Med barn, jag ar ett utbud av aktiviteter. Att arbeta med barn ger mig stor gladje. Jag gillar mitt jobb mycket bra som det arbete jag gor ett mycket gott for samhallet. I var skola ofta podkidyvayut barn, jag forstar inte hur du kan vara sa grym och grov manniskor. Eftersom barnen ar var framtid.

Vi arbetar for att hjalpa barn att valja ratt vag i livet. Manga av vara studenter har blivit inflytelserika personer. De bidrar till var skola, vilket gor valgorande stod. Och hur vill du behandla barn? . Ar du tycker om sport? Vad gor du tsenish i livet? Maria!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0