Är detta seriöst????

Kolla in den här texten och tyck till. Verkar den vara seriös eller? Personen påstår sig kunna svenska men...

Hej mitt namn är XXXX!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är en tjej som vill hitta en vän som du kan fortsätta förhållandet utanför området kan vi stanna vänner, eller vårt förhållande kan fortsätta!!!!!!!!!!!! Jag vill berätta lite om dig själv. Mitt namn är XXXX. Jag älskar att läsa kock böcker som går på gatan!!!!!!!!!!! Många vänner kallade mig vacker. Jag väntar på dina kommentarer.

Hade sparat en annan misstänkt scammare men den försvann. Har troligtvis fått ännu ett napp. En som genast vill att vi ska skriva på vanlig mail. Också dålig översatt svenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0