Scam "sweetenedlove27"



Söker från Danmark men "pratar" svenska.
Översättningen är bedrövlig. Vissa engelska ord som troligtvis översättningsprogrammet inte klarar förblir på engelska.
Ögonen ser blåa ut och inte nötbruna.
Lämnar sin e-post adress direkt.
Söker män upp till 65år.


HA LITE ROLIGT: LÄS TEXTEN I PROFILEN NEDAN

Kön: Kvinna
Ålder: 30 år
Land: Danmark
Amt: Roskilde
By: Roskilde
Civilstånd: Singel
Allmänt
Stjärntecken:Lejon
Barn:Nej
Dricker:Nej
Röker:Nej
Bakgrund
Etnisk bakgrund:Europeisk
Religion:Kristen
Yrke:Egen företagare
Utbildning:Högskola/universitet
Språk:Engelska
Språk två:Svenska
Utseende
Hårfärg:Blont
Kroppstyp:Slank/smal
Längd:186 - 190 cm
Ögonfärg:Nötbrun
Intressen
Allmänt:Film / Bio, Shopping, Teater / Balett, Trädgårdsarbete
Musik:Disco, RnB, Jazz, Soul / Funk, Reggae, Hiphop
Sporter:Fotboll, Golf, Vattensporter, Volleyboll / Basket, Motorsport
Övrigt:Konst / Design, Natur / Friluftsliv, Trav, Design
Om den jag söker
Kön:Man
Ålder:Mellan 30 och 65
Typ av förhållande:Vänskap, Giftermål, Förhållande, Romans
 

 
Om mig själv
Jag är ärlig, intelligent, lojal, tillgiven och lätt att gå, romantisk, mjuk-talat och sensuella, romantiska, engagerat och mycket mer!, Slag, uppriktig, ärlig, passionerad, lojal, humor, kärleksfull och vill ha en livslängd av passion, familje-orienterade och vän, jag älskar Kids alot.I mår känsliga, generös, världsliga, och intellectualy nyfiken. Jag läste. Jag lyssnar. Jag reser. I studien. Jag kock. Jag gillar mitt jobb. Jag har utmärkt sätt. Jag är nyfiken på min religion. Jag är en romantisk. Jag är patient. Jag är tacksam. Jag utforska staden jag bor i. Jag är en stor beundrare av ner tid, men behovet av att balansera den med aktivitet (kreativa, kulturella och fysiska). Vad jag inte är: en som normalt sätter "jag" framför de flesta meningar, en spel-spelare, pengar driven, oärlig, en tease, ytliga, saknar perspektiv, en GROBIAN (eller en bar) högt, oförskämd, avskyvärd , En sport missfoster, slutna sinnelag, en homofob, inte empathize och sympatiserar, barn-eller åtagande-blyg.

 

 
Om den jag söker
Jag letar efter en trevlig man som kommer att förstå vad som krävs för att vara en far till våra barn. En man som har kvaliteter. Gläder mig för att älska och slag man, som kan dela är livet med mig och vara med mig i någon slags livssituation ingen är perfekt, men åtminstone bör han vid min sida Jag söker en seriös långsiktig relation och mer . Någon särskild att fånga mitt hjärta och vet hur man hanterar den med omsorg, en som kommer att omhulda mig och vara villig att dela livets största glädjeämnen och sorrows.And här är min e-postadress: l/./s/h/e/r/p/2/7/3/0/@/y/a/h/o/o/./c/o/m och någon som är villig att förstöra, kela och älskar mig villkorslöst, som är typ, uppriktig, ärlig, passionerad, lojal, humor, kärleksfull och vill ha en livslängd av passion, så det är bara seriösa undersökningar kommer att godkännas. Är intressant med människor som vet hur man ska behandla det damen som en drottning i världen ... säger inte am skönhet men jag vill ha någon som älskar mig villkorslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0