Ännu en scammare.




Ovanligt mörk för att vara "blond" och ha "blå" ögonfärg. Kan bara svenska men skriver dålig svenska och från en dator som inte har våra bokstäver.

Heter Liza Lada i profilen men har Liza Barnes som profilnamn. Är 31år, ser bra ut men söker män mellan 46-99 år. Normalt? Ja, för scammare









lizabarnes
Senast aktiv: 2008-11-13 01:37
Kön: Kvinna
Ålder: 31 år
Land: Danmark
Amt: Fyn
By: Kerteminde
Civilstånd: Singel
l
Allmänt
Stjärntecken:Oxe
Barn:Nej
Dricker:Nej
Röker:Nej
Bakgrund
Etnisk bakgrund:Afrikan
Religion:Kristen
Yrke:Student
Utbildning:Folkhögskola
Språk:Svenska
Språk två:Svenska
Utseende
Hårfärg:Blont
Kroppstyp:Medel
Längd:161 - 165 cm
Ögonfärg:Blå
Intressen
Allmänt: 
Musik:RnB, Hiphop
Sporter:Fotboll, Golf
Övrigt: 
Om den jag söker
Kön:Man
Ålder:Mellan 46 och 99
Typ av förhållande:Romans
 

 
Om mig själv
god dag och mig namn er Liza Lada. JAG er ny till den här

 

 
Om den jag söker
jag skulle vilja till träffa någon vem har den samma kvalitet så min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0