Ännu en "blond" från Afrika






Blond "afrikan" med dålig engelska och en riktig dålig svensk översättning. Flirtade kl. 9.41 men besökte min profil först kl 10,51 efter mitt svar. Flirtade då en gång till.



true4love
 
Kön: Kvinna
Ålder: 31 år
Land: Sverige
Län: Östergötland
Kommun: Ödeshög
Civilstånd: Singel

Allmänt
Stjärntecken:Skytt
Barn:Nej
Dricker:Nej
Röker:Nej
Bakgrund
Etnisk bakgrund:Afrikan
Religion:Katolik
Yrke:Annat
Utbildning:Gymnasium
Språk:Engelska
Språk två:Engelska
Utseende
Hårfärg:Blont
Kroppstyp:Medel
Längd:166 - 170 cm
Ögonfärg:Brun
Intressen
Allmänt:Dans, Film / Bio, Nattklubbar, Religion, Shopping, Volontär / Välgörenhet
Musik:Alternativ, Newage, Country, Rock, Folkmusik, Pop, RnB, Jazz, Soul / Funk, Techno
Sporter:Tennis / Racketsporter, Vintersporter, Volleyboll / Basket, Yoga, Ridsport
Övrigt:Djur, Trav, Design
Om den jag söker
Kön:Man
Ålder:Mellan 38 och 52
Typ av förhållande:Aktivitetspolare, Vänskap, Giftermål, Förhållande, Romans, Bekantskap, Resevän
 

 
Om mig själv
är lugn goda för livet omtanke, öppnas sinnade och även älskar att ha tid med barnen i mitt liv. Jag älskar att gå till stranden sida för att läsa boken och även laga mat nån som gör mig glad i livet ... listern på musik och ha tid med vän också

 

 
Om den jag söker
am looking for that man that can have time for his family and also always be faithful to each other in relationship well that man brougt on earth to be with


E-post: [email protected]

Brev1:

hello am rita and am looking for the right man in my life ...well am from e kontakt well nice to get your e mail address well am 32years old and am single i dont have kids too well am a hairdresser and am looking forward to meet the right man in my life now..well i love cooking,reading,swimming,dancing and also watching movies /..well i live with my mom,uncle and little brother here .. well i hope my distance will not drive u aways from me well i live in africa tema ..i hope to hear more from u too ...

Brev2:

hello nice to hear from u again well i was true4love but now my profile has been deleted from there......well do u have msn then we can talk more there i will be happy to know more about u have a nice evening see u later bye bye for now....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0